Erasmus+ Bilgilendirme Toplantısı
Uygulamalı Bilimler Fakültesi tarafından 19 Ekim 2022 günü saat: 14.10-15.10 arasında
fakülte öğrencileri ve akademik personelin katılımıyla “Erasmus Personel ve Öğrenci,
Öğrenim ve Staj Hareketlilikleri ” konusunda bilgilendirme amacıyla bir Seminer
düzenlenmiştir.
Seminerde Uşak Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Genel Koordinatörlüğünden Öğretim
Görevlisi Yeşim Mersin Çal ve Atike Uçan tarafından Erasmus+ programından nasıl
yararlanılacağı ve bu programlara başvuru işlemlerinin nasıl yapılacağına ilişkin bilgilendirme
yapılmıştır.
Konferans öğrenciler tarafından sorulan soruların cevaplanması ve Dekanımız Prof.Dr.Nesrin
ADA’nın Teşekkür belgesi takdimi ile son bulmuştur.



